Mohd Firdaus's FotoPage

By: ah moy

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]
Friday, 28-Dec-2007 15:08 Email | Share | | Bookmark

 
yg ni saje je ltk...
yg ni plak kat kmpg ...
sewaktu camping di tepi ilham resort...


Wednesday, 26-Dec-2007 17:06 Email | Share | | Bookmark
pada 26 disember 2007....

aku dan kengkawan aku gi PD...uih...best gak la...sbb nye cuaca mmg cun...tarak hujan...uti la yg best la...walau aku dah pegi beberapa kali...banyak gak la pic yg aku tgkp...tp tu lah...belum edit lg...nnt aku dah edit aku bg tgk kat korang k...ni pun br blk dan baru smpi...mlm skit aku edit pic...pepandaila korang sume komen nnt k...adiosss...


Monday, 24-Dec-2007 10:59 Email | Share | | Bookmark

thanks to you all yg komen sy...hrp di perbanyak kan lg komen agar dpt sy membaiki lagi mutu hasil sy ni....thanks again...


Monday, 24-Dec-2007 09:41 Email | Share | | Bookmark

pokok ceri tu aku dah edit dah...tp edit simple2 je ni...tak tau nk wat pe kan...ntah la..aku rase cam klakar jer....hehehe...


Sunday, 23-Dec-2007 17:36 Email | Share | | Bookmark
aku yang ...

cita2 aku nk bukak sebuah studio dan bisnes sendri...nk gak jd cam org lain...berjaya!..tapi hajat tak kesampaian...aku slalu tolong dan baik kat org lain...tapi nape ade org yang amik kesempatan apa yg aku buat...kalu la aku pikir masak2 dulu...dah tentu aku dapat bukak studio impian ku...tapi aper nak buat!!!...habis modal yg susahnye aku nak dapt...habis mcm tu ajer...bukan habis aku enjoy..tapi labur kat bisnes lain...smpi skrg ni aku tak dengar khabar bisnes yg member sendri janjikan...ntah la...aku harap lepas ni takde lg org lain nk amik kesempatan atas ape yg aku nk buat..tak kisah la..kat aku ke...kat korang sume...hati2 la...kadang2 ni kawan makan kawan...susah hidup di zaman skrg ni...ape2 pun aku redho je ok...see daa....


[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net